Tuesday, June 09, 2009

Aku yang K.E.C.E.W.A

SAKIT HATI???
memang aku sangat sakit hati..
nak MERAJUK??
aku tau nanti aku sdiri yang kena pujuk....
sekarang buat Bodoh jea...
orang len tak kan faham...
TAK FAHAM per yang aku rasa.....
kenapa aku terlalu emo...
bukan emo la...
tapi SEDIH....
sesuatu yang aku nak kena sekat...
sebab2 untuk kesenangan orang lain...
rasa cam nak tulis jea semua dalam blog nie....
bukan nak menghebohkan....
sumpah tak...
cuma aku nak luahkan apa yang terpendam...
tapi...
tahla aku sdiri tak tahu....


Start ahad malam aku tak makan...
takde pun SAPE yang risau...
agaknya tak kisah kot...
yang sakit nanti aku...
takde kena mengena ngan pihak2 lain...


Niat nak pose...
alhamdulilah aku bjaya....
nafsu nak berbuka macam2 datang....
cuba kawal...
tapi Jco donut tetap menghantui aku...
makan sikit takut nanti kempunan....
sementara nak tunggu nasi ngan lauk2 masak...
Jco donut jadi santapan pertama selepas aku tak makan untuk 24jam

menunggu sampai aku tertido...
mungkin sebab tak cukup tido......
makan selepas semua da di sediakan....
bselera sangat sebab itu makanan kgemaran aku....
KECEWA....
tpaksa batalkan niat nak makan banyak2....
sebab nasi tak cukup...
bukan beras takde..
Cuba pujuk hati sdiri...


Niat sahur nanti nak makan banyak2 lagi...
mungkin kletihan tak dengar bunyi jam.........
yang mendengar pergi matikan loceng...
tak kisah kot...
sebab bukan dye yang nak pose...
bangun2 matahari da terpacak....
aduh...
musnah nak makan....
kena pose tanpa sahur lagi...


Perut da menyanyi lagu R&B
suh aku mengisi sesuatu...
pujuk perut sebab nak GANTI pose...
tahan sikit jea...


Nak nanges pun ada...
pantang bila bab makan tpaksa dsekat...
orang lain bley makan pagi,tengahari...
tapi aku yang pose ni??
kena kawal makan sebab2 orang lain....
Kecewa sangat2...


Nak luahkan kat sape??
orang tak kan faham....
ke AKU YANG PENTINGKAN DIRI SENDIRI???
aku pun tak tahu...
tapi camtu la selalunya....


sedih..
kecewa..
sakit hati....
semua dalam otak fikiran ku.....

4 comments:

MiSsyLiLy said...

jgn sedih ye... pose kene happy...

princessjersidd said...

happy la nie...hapy kn diri sdiri...lalalalalla

Misz ryN said...

pose ryn pon x berganti2 lg ni...adehhh

princessjersidd said...

jom ryn kite ganti sama2....