Daisypath Anniversary tickers

Friday, June 26, 2009

Al-Fathiha buat Micheal Jakson a.k.a Mikaeel

Pagi tadi aku bangun tido....
mood aku agak dingin sedikit...
mungkin aku masih dalam mood nak tido....
Bcoz sejak 2-3hari ni aku kureng sangat tido...
mengantuk tahap baban...

Tambah2 lagi de benda yang buat aku sakit hati...
Act takde sape2 pun tau........
aku simpan sdiri...
malas nak share2...
mungkin belum masa nak share ngan orang sekeliling kot....
Jangan tanya aku kenapa...
sebab pe...
Biarla Rahsia
masa yang menentukan nanti....

Odw g kerja tadi aku terdengar Hot Fm cakap Micheal Jakson meninggal...
dalam usia 50tahun....
29 Aug 1958 - 26 June 2009
meninggal pada 2.26pm
sorry aku tak sure waktu Malaysia ke waktu kat sana...
what???
Aku terkejut.........
walaupun aku suka kan dye...
Cara penyampaian Video Klip dye...
tapi aku tak berapa sangat mengikuti perkembangan dye....
hehhehehehee

well Micheal Jakson patut mengadakan Konset dye pada 08July....
tiket da bis djual...
tapi sayang hayat dye sampai hari ni jea...

Okeyla aku memang tak tau sangat perkembangan Micheal Jakson
so pada yang nak tau tu g la search kat google.com.my
just search micheal jakson islam

Sama2la kite sedekahkan Al-Fathiha untuk Micheal Jakson
atau
name Islam nya Mikaeel

No comments: