Daisypath Anniversary tickers

Thursday, June 25, 2009

Layankan Jea!!!

Takde citer nak dsharekan cuma arini mood aku agak kureng baik....
mungkin sebab mata aku kena Ketumbit........
alamak bukan aku mengintai orang mandi bogel yea...
aku de 2 sebab kenapa aku kena ketumbit...
mungkin aku pakai eyeliner jenama lain...
mata aku agak sensitif....
mungkin sebab aku duk dengan keadaan keliling yang sangat berabuk...
last week aku kan pindah umah...
da 80% barang2 dalam umah aku da dipindahkan...
dis week minggu untuk aku menyusun barang2....
comfirm aku kepenatan lagi...
stop2...
aku taknak fikir...
bia masa tentukan nanti....

semalam hari yang sungguh membengangkan aku....
da la aku dengar banyak citer pasal 1 mamat nie...
cerita yang aku sdiri sakit hati...
walaupun tak kena pada diri aku...
tapi terkena pada kawan aku....
lastly petang dye call minta tukar colour baju....
sebab nak g Colourfull party...
bukan aku tak nak bagi...
kalau aku bagi comfirm2 la kawan2 aku yang len sakit hati a.k.a tak puas ati...
so aku kena adil...
bukan susah sangat permintaan aku....


Cian Ms.Farra bis semua aku luahkan kat dye...
Thanx friends coz sudi dengar luahan ketidakpuasan hati ku....
balik kerja terus balik umah...
plan nak g Aloha tapi sebab member aku slesema so smua plan tpaksa dbatalkan...
nasib baikla sebab aku pun kureng sihat...
lepas makan...
keadaan mula membosankan....

nak tido cam awal sangat...
aku g melepak ngan kawan aku kat Subang Airport...
Jauhnya perjalanan....
Melepak dan bgosip dari 1 cerita ke 1 cerita....
biasala kami kalau bjumpa...
menambahkan dosa jea...
dalam kul 1 lebih Si mamat yang aku bengang tu datang...
borak nyer borak da kul 2...
alamak.....
sokkan aku kerja...

aku beransur pulang...
sampai umah buat pe patut aku pun tido....

Bangun2 tido mata aku da start membengkak...
Ingat nak MC tapi Mr.Jersidd cakap..
buat kerja pakai tangan so ley g kerja lagi...
hampeh ingat dapat tido...
lagi2 ujan lebat nie....

Sampai Office cam biasa...
Xtvt aku b4 buat kerja...
On Ym dulu....
Tiba2 aku dapat msg nie...
Msg yang agak mengkejutkan aku...

Diana Yana (6/24/09 7:11:09 PM): YM Raja Shaharul is now the latest suspect of H1N1. He was at Jakarta (10 - 13 June), Bangkok (15 - 19 June) and Singapore (20-21 June). Now currently quarantined at University Malaya Medical Center. Will advised on his condition soon. (by Tengku Syahputra Azman)

Ya allah bahaya sungguh penyakit nie...
da la aku blum bik enjet lagi...
minta2 la di jauhkan smua tu...
Janji pada diri sdiri..
dapat gaji nak terus g cucuk...
aku sorang je tak g cucuk lagi...
1 family aku smua da pergi...
ciankan aku....

Okey2 cukupla story aku tuk arini...
mata da start sakit...
Tak ley pandang Pc lama2....
berair2 da mata nie...
uall t8care ya...

No comments: