Daisypath Anniversary tickers

Thursday, June 04, 2009

Credit card nya pasal 4

Berbalik pada cerita Credit card Mr.Jersidd...
semalam lagi sekali aku tpaksa ambik time off...
tuk teman Mr.Jersidd g balai Polis....

bukan untuk report...
tapi menghantar maklumat....
dari kul 3pm smpai 4.30pm aku melangok dalam bilik tu...
terlalu banyak soalan di soal selidik...
Report nie tak dapat dtarik balik ....
walaupun 2-2 makhluk allah nie da mengaku kesalahannya....

walaupun sunggup membayar setiap jumlah yang dgunakan..
kesian pun ade tapi bila aku fikir balik...
perlu ker aku n Mr.Jersidd de perasaan camtu??
kesian pada yang sanggup aniaya Mr.Jersidd!!!
apa dorang buat B4 nie...
dorang tak fikir panjang....
pe akibatnya....
bila da jadi camni...
sape nak dsalahkan???
aku??
sebab suruh Mr.Jersidd g buat report??

Mr.Jersidd
sebab buat report??

Polis??
sebab tak bagi tarik balik report??

ke dorang yang mcuri...
menipu dan sanggup aniaya kawan sdiri
tanpa perasaan bsalah???

aku keliru....
keliru sangat2....
sebab dorang pernah jadi kawan aku...
walaupun tak lama tapi kami pernah serumah...
geram??
jangan cakapla...
hanya allah jea tahu perasaan ku...
walaupun aku nak dorang sujut kat kaki Mr.Jersidd...
merayu2...
menangis air mata darah sekali pun...
tapi.....
bila dfikirkan mak bapak dorang yang da tua...

berpenyakit...
aku jadi kesian....
tahla...
aku tak moh komen banyak2...
bia pihak berkuasa yang uruskan....
lepas settel semua Mr.Jersidd anta aku balik office...
banyak sangat cek yang aku tak settelkan lagi...
Cian bos aku...
(sorry shikin)
tunggu cek dari aku da masuk 3 ari tak dapat2......
sedangkan RM dari landlord da dapat...
komisyen bos aku....
aku tak bagi2 lagi....
hehehehhehehe


belah malam...
aku g pasar seni sebab nak print Pic 2-2 makhluk allah tu...
sebab nak buat rujukan pihak polis...
pastu kami g SS2 untuk makan malam...
keadaan sungguh memenatkan....
dis week sungguh memenatkan aku...
dapat cuti tido 1ari tanpa ganggu mesti Syok punya....
tak pe2 sabtu nie kan cuti....
harap dapat tido dengan lena dan puasnya....
tapi aku tau tu hanyala impian sebab....
kemungkinan besar aku da kena pindah umah baru...

Ok la sampai dsini jea N3 aku kali ini...
tunggu N3 seterusnya.....

No comments: