Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, June 03, 2009

credit card nya pasal part 3

Berbalik pada citer credit card tu...
Ok smalam kami memang mnunggu keputusan dari kluarga salah seorang perempuan tu...
petang aku dE buat call...
1st call djawap..
tapi skejap jea sebab nak sembayang...
selepas berapa puluh minit aku call balik....
tak djawap...
dan seterus2 nya...
semua menghampakan....

angkat or reply sms aku pun da tak nak...
otak aku da start Fikir bukan2...
tak smua
mak bapak nak ngaku/ terima kesalahan anak sdiri....
kalau si anak depan mak bapak pijak semut pun tak mati..
time Odw balik dari office aku dapat msg...
adik kepada perempuan tu yang hantar...
Sms berbunyi cam ni...

kak,**** minta maaf bebanyak...kiteorang tengah berbincang.kiteorang da jumpa ***** sebenarnya tapi ***** tak dapat jumpa,balik kampung.Mak pesan bagi masa.Kiteorang nak tunggu ***** balik sini.**** harap akak ley bagi ruang ok??

berapa minit lepas tu mak perempuan tu call....
berbincang2 pasal Mr.Jersidd...
aku da mula lembut hati....
walaupun mara tu tetap ada....
kesian kat mak dye jea....
Pagi tadi time kami bkerja tiba2 Mr.Jersidd dapat msg dari perempuan yang balik kampung tu...

salam...Jaii n Bie,Korang nak duit 2 bila???
(Msg pertama)

aku tak tahu per yang dreply oleh Mr.Jersidd
tapi msg ke

2 dreply...
Kalau sampai hujung bulan ni tak pun bayar separuh dulu???Tak yah ganggu *** da yek..***** settel semua ni ok...

Msg dreply oleh Mr.Jersidd
apa jaminan yang aku dapat kalau ko bayar separuh dulu???


msg 3 di reply...
Takde jaminan...
(Boley lagi cakap takde jaminan kn???
tuk bayar semua tapi kalau separuh minggu depan insyallah aku boleh bayar...


msg 4...
ok,bagi akaun je k.
Aku bankin tapi minta tolong jangan ganggu *** da k...


Tau pun takut...
tau pun nak ngaku....

bila aku dapat jer msg2 tu aku terus call mak perempuan tu...
just for wish terima kasih...
sudi bkerjasama...
tiba2 mak dye buka la citer lain...
sungguh aku dengar citer tu btambah lagi aku sakit hati....
  • 1) credit card tu memang Mr.Jersidd bagi *** tuk guna....
adohaiiii pe la kebodohan sungguh alasan korang bagi kan nie???
mane de orang lain takde ikatan boley bagi credit card sesuka hati...
baik sungguh hati Mr.Jersidd tu kan?? :D:D

  • 2)dorang bengang ngan aku/Mr.Jersidd sebab internet...
sesungguhnya memang dorang ni bagi alasan yang tak masuk akal langsung....
dorang tu BUTA IT...
nak on komputer pun tak reti...
ni kan pasal internet..
nape dorang takut aku letak pic dorang kat Blog aku??
ke takut aku buat youtube letak pic bogel dorang??
hahahhahahahhaha
tu kan kerja gile...
pelik nya add frienster,myspace,facebook ngan Blogspot
aku nie dorang tak tahu...
so camner dorang boley cakap pasal It???
dorang Fikir aku nie takde kerja lain ker???
kalau aku citer pasal dorang pun...
mane de kawan2 aku yang kenal dorang???
melainkan kawan aku sorang nie...
tapi dye pun kureng bkenan ngan budak2 nie....
lagi2 aku tak pernah letak name samaran o name penuh dorang dalam Blog aku nie....
So sebab mak perempuan tu nak tau citer selanjutnya...
so mak dye ajak la kami datang umah dis weekend...
so aku dengan tsenyum2...
memang meharap dapat jumpa 2-2 perempuan tu...
memang itu impian aku....
so uall tunggu jea la N3 aku yang akan datang ok....
LoL Daaaaaaaaaaaaaaaaaa

No comments: