Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, June 16, 2009

Futsal+Durian Oh Durian Part 2

Ok sambung balik N3 Durian Oh Durian...
plan kami nak gerak dari dusun kul 5.30am...
Sebab pagi tu aku de futsal kat Kuchai lama...
nasib baik aku bukan pemain klu tak??
comfirm2 aku kena banbu+tak senang duduk...
tapi dsebabkan ramai yang kepenatan so kami
terlajak la tuk bangun...
sampai de yang kena buka kedai kat KL kul 8 lebih...
tapi masih kat melaka kul 7 lebih...
agak2 korang sempat tak???

kemas pe2 yang ptut kami pun pergi ke 1 dusun lagi...
Malam tadi kami plan nak g dusun g 1 tu....
dsebabkan dusun n rumah tu dah dtinggalkan...
takde bpenghuni btahun lamanya...
so kami batalkan la niat murni tu...
dusun tu memang best sebab Durian Tembaga....
so pagi tu Odw balik kami singgah sekejap kat dusun tu...
kami sampai sana agak sikit terpegun
  • rambutan kuning yang meloyot2 ke tanah...
  • maggis yang banyak tapi sayang belum masak....
  • rambai yang tgantung kat atas pokok....
da kutip durian2 tu kami pergila bsarapan....
seperti biasa dalam pejalanan aku mesti tido....
Cian Mr.Jersidd bawa keta sorang2...
nasib Jesz sudi meneman...
Thanx Jesz...

Sampai damai lebih kureng kul 10 lebih...
besiap2 tuk g Futsal....
kami sampai futsal game baru jea nak mula...
tapi bukan game pertama....

Pertandingan berakhir group aku Kalah...
takpe2 atleast dorang berjaya sampai
Ke separuh akhir...
Tahniah Violet Team....

Penonton Futsal + Pemain Futsal

pemain ngan penyokong2 Futsal...

kami yang sayangkan Camera......

Paan yang dalam kesakitan...
nasib baikla de nurse kat sana....


Lepas main futsal kami lepak makan...
walaupun mata da ngantuk...
sampai umah damai lebih kureng kul 4.30...
aku bantai tido sampai kul 6 then balik klang...
sebab bufday abah kalau tak
comfirm aku bantai tido sampai pagi...

No comments: