Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, June 10, 2009

Layankan Jea!!!

takde idea nak update blog arini...
aku bizi sangat2...
sampai semua nak dkongsi tbantut.......

Pagi tadi aku bangun tido agak lambat...
sebab....
hahahhahaha
aku bangun sahur la...
pas sahur sambung tido...
bis tu sure la tlajak...

Nasib baik sampai kerja tak lambat......
tapi....
Mr.Jersidd rasanya lambat kot...
(Sorry Bubu...yea)
Sampai2 da dengar bebelan.........

ishhhhhhhhhh......
nape cina tua ni de kat Office??
memekak kat telinga aku minta Invoice..........
alamak kawan Lu da berutang lu simpan la skit duit lu tuk bayar utang....
nak je aku cakap camtu.........
tak cakap lagi la...
kang orang kata aku KURENG di ajar lak........
tak moh2....
Jalan terbaik mdiamkan diri.........

Bia dye cakap sorang2..........
cam orang gile tak korang rasa??

okey2...
nanti aku free aku buat N3 baru.......
kerja banyak nie........
curi2 buat blog.........
sambil nyelam minum air..........

See uall next N3 okey........
daaaaaaaaaaaaa

No comments: