Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, June 23, 2009

My Birthday with buddy @ St7

hye smua...
sorry la aku lambat share story2 aku last friday sampai sunday...
bukan per aku bizi sangat lately nie...
gpun semalam aku Mc...
kepenatan....

skrg aku share citer pasal last friday@ St7...
Malam tu aku roger kawan2 ajak melepak kat st7...
act kami de tujuan tersendiri...
nk kumpul Rm tuk arwah ayahanda Jue..
yang baru meninggal dunia....
melepak sambil bersedekah...
Odw g St7 da kul 12
bermakna usia ku da btambah setahun lagi...
Mr.Jersidd nyanyikan aku lagu bufday...
ahaaaaaaaaa so sweet!!!
Thanx Bubu....


seperti biasa...
janji melayu...
aku janji ngan smua orang kul 12am kat sana...
tapi kul 12 sorang pun batang idung aku tak nampak...

aku call Lil Paan...Still kat umah....
Call didy...odw tapi tak sampai...
Call Farra da nak smpai tapi da 20 mins mnunggu tak muncul2...
ahhhhhhhhhhhhhhhhhh
mane korang nie...
G 1 kes Mr.Jersidd yang sungguh BIJAK sana..
g tinggalkan kunci dalam keta...
alamak camner nie??
nasib baik kawan2 ramai...
Thanx yea orang sudi cari kan besi nak tolong buka kan pintu...
Akhirnya berjaya....

Lepak nya lepak sambil menunggu yang lain....
Mr.Jersidd ngan Didy ilang...
alamak ke mane lak dorang nie...
aku da start nak ngamuk...
tiba2 ilang lak tak gtau nak kemane...
jeng...jeng...jeng...
rupa2 nya dorang g bik cake


Ni kek yang dorang sediakan...
pe2pun aku ucapkan terima kasih banyak2...
terharu aku....

Pic ni time Mr.Jersidd nk pasangkan lilin...
so kami yang sayangkan camera sempat la post...
lilin tu dpasang dan tpandam ngan sediri sebab kipas angen tak tutup...

Jap2 ni Bufday sape??
aku ker paan??
memang dye pun sayangkan camera...
pantang de peluang pasti de je muka dyee......

Tengok betul tak aku cakap...
asyik2 dye nyer muka jeaa....




Time suap menyuap kawan2...
1 potong kek aku suh share ramai2 sebab aku nak bawa balik kek tu...
lalallala
takde la aku main2 jea....

Si Didy nak mendajalkan aku...
suap kek nasib baik la aku ni cepat mengelak....

Ni la wajah aku slepas di dajal oleh Didy....
sungguh menCOMOTkan....








Thanx ek aku ucapkan pada korang2 yang sudi datang malam tu...
walaupun aku sdiri tak tau plan yang tak drancang nie..
tak tau ker???
lalallalalala
diam2 sudah..
yang takde dalam Blog aku ni sorry yea..
korang jual mahal sangat nak bik pic...

Lepas jea sesi photografi aku mula kire duit2 yang tekah dikumpul....

Kusyuk2 aku mengira duit...


Pose kami ngan duit2...
act tu bukan duit yang di kumpul....
duit kumpul tak la sebanyak tu...
cuma aku bik smua2 duit dalam wallet paan...
tengok pic last paan yang mara sebab duit dye kena bik...
sorry lil, sis saje2 nk tayang2 duit tu....

pas da kekenyangan kami gerak masuk st7..
buat per??
main Pool la....
so kite layan pic lagi....




Semangat kawan2 aku men Pool...
ley masuk berlawan nie...

Yang ni hadiah yang aku dapat malam tu...
dari lil sis n lil bro aku...
finy,emon & aciq...
thanx dear...
sis suka sangat...

lebih kureng kul 3 lebih kami gerak pulang..
mata da ngantuk tahap babun...
Thanx again pada semua...
korang memang best...
for Didy...thanx coz sudi sponser Cake....







No comments: