Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, June 17, 2009

Speed typing

arini agak membosakan aku so dalam bosan2 aku g la menjelajah dari 1 blog ke 1blog..
last2 aku terjumpa speed typing nyer test...
kat blog Ms ezy...
speed typing last aku buat time aku nak interview kat Cimb...
smpai sekarang aku tak pernah buat da..
so hari ni sebab aku da jumpa website tu aku try la...
tapi agak sikit hampa sebab aku nyer speed tak memuaskan....
Kalau korang nak mencuba jomla klik kat :

http://malaysian-speedtest.10-fast-fingers.com/

nie keputusan aku...
uall baca dan tengok jea...
jangan de hati nak gelak2 kan aku okey...


Kamu mencapai 183 markah, jadi kamu berada di posisi 448 dari 1256 dalam senarai kedudukan
Kamu menaip 233 aksara seminit
you mendapat 34 perkataan betul dan
kamu mendapat 0 perkataan salah

okeyla kan dari aku tak reti menaip...
so aku kena la mencuba lagi...
kena slalu buka website ni tu maju dalam typing....
Selamat Mencuba!!

No comments: