Thursday, June 18, 2009

Jangan Pandang Belakang Congkak

semalam pas balik kerja aku tak terus balik umah...
memang da plan ngan Mr.Jersidd dari office....
nak g tengok wayang....
Cerita per??
erm...citerrrrrrrrrr
Jangan pandang belakang congkak....
memang best gile....
asyik nak tergelak jea....
tak takut langsung...
tak kering gusi la....
korang yang strees kerja tu g la tengok citer tu....

aku tengok kat summit jea sebab murah....
walaupun aku tak suka tempat tu tapi aku terpaksa pergi...
aku bayangkan tempat tu mesti tak ramai orang...
tapi andaian aku salah....
orang ramai gile...
kena bratur beli tiket...
cam aku g tengok kat sunway pyramid ngan mid valley lak....

pas tengok wayang perjalan dteruskan ke petaling jaya....
hhahahahahhaa
ke mane lagi...
balik umah la...
da malam so mata pun dah ngantuk....
so nie la saje N3 aku untuk kali nie....

No comments: