Tuesday, July 07, 2009

Bosan Tahap Babun!!!

setelah berapa hari aku duk sibuk makan...
nak tambahkan berat badan....
tak ingat nak ganti pose...
hari ni aku jalankan kewajipan aku untuk mengganti pose...
so dsebabkan aku pose arini...
badan aku sangat la letih....
cam da tak bermaya....

kerja tak banyak mane pun...
cuma pagi lagi aku da mula buat calculations...
Pasal tenant kat Melaka....
da settel aku pun da bley relex...
so....
mata aku da start mengantuk....

kalau la aku dsorong bantal...
alangkah nikmatnya dunia aku ni....
dapat baring2....
di sebab muka aku da nampak kebosanan....
aku telah pun di culik.........
sape culik aku...
alaaaaaaaaaaaa.......
sape lagi kalau bukan manager aku...
culik aku bawa g Ikea damansara...

huhuhu.........
suka2....
aku suka...
aku hidup jea kalau bab2 bjalan nie...
buat cam syarikat sendiri....
tapi aku masih la tak mampu nak buka syarikat sdiri....
Restaurant sendiri kerr...
aku masih di luah kemampuan....
pe tah lagi jadi pengurus syarikat kat Singapore....
mesti bley beli kereta besar2...
duk umah besar tak yah share menyewa ngan orang lain....
upssssssssssss...
aku da start nak melalut...
I`m Sorry......

balik pada citer asal aku....
walaupun aku pose aku tetap ok klu bab2 bjalan nie....
semuanya ilang...
penat,bosan, ngantuk....
jalan punya jalan...
pe yang di cari pun aku tak pasti...

so aku singgah sekejap kat kedai mama nyonya...
beli kueh muih tuk berbuka pose nanti...
nafsukan...
bia nampak makanan semuanya nampak sedap...
da makan nanti sendiri mau ingat....

tujuan kami g sana sebab nak beli barang2 umah yang nak dsewakkan nanti...
sambil2 tu aku pun cuci mata la tengok barang2...
untuk....
umah Pj ngan umah Klang...
mane tau de yang berkenan dhati....

aku baru jea sampai opis...
terus update blog...
bos aku...
manager aku takde....
kemana dorang aku tak ambil peduli....

yang penting sekarang mata aku da start mengantuk lagi....
nak buat pe aku tak tau la....
ingat nak kemas drawer...
tapi cam vitamin M da menghantui....
bia la bsepah sebab takde prg nampak pun...
lainla tempat kerja yang takde drawer...
kena gak la kemas....
sebab nak letak beg nanti susah kn...

okeyla nanti sambung N3 tbaru ok...
thanx sudi baca lalot story ku ini.........

No comments: