Monday, July 06, 2009

Party aku lagi!!

sabtu lepas walaupun bufday aku da agak lewat 2minggu...
tapi aku tetap nak selebrate ngan kawan2 aku...
biala orang nak kata per...
de ke aku kisah??

Malam tu kami g agak lewak skit dari yang telah djanjikan...
aku tak kisah janji semua kawan2 aku de...
aku happy sangat walaupun pada mulanya aku sedikit sedih...
cam2 dugaan aku kena tempuh sebelum aku smpai ke hari yang di tetapkan....

tak tau camner aku nak gambarkan bila aku tengok kawan2 aku masih mampu untuk tersenyum...bergelak ngan aku...
hanya allah jea tahu perasaan aku ketika itu...
happy sangat di samping dorang....

aku harap persahabatan kite semua akan terus bkekalan walaupun korang da de kawan baru...

aku tak letak pic sangat atas sebab tertentu....
salah satunya....
Pc aku kat sini agak Gile....
ke 2 atas sebab aku tau kalau de orang len tengok pic2 nie...
diam2 kutuk2 blakang...
tu sebab orang yang kutuk tu tak suka bik pic....
macam2 alasannya...

aku tak kisah yang penting kami semua sayangkan camera...
selagi bley pose slagi tu la kami akan pose...
orang nak kata pe...
tpulang....

No comments: