Daisypath Anniversary tickers

Thursday, July 09, 2009

Gyena Burthday @ aLoHa

Morning Semua..........
aku yang masih terbayangkan batal busuk ku...
selimut....
dan tilam yang empuk tuk aku di buai mimpi....
aku memang mengantuk lagi....
walaupun matahari da tinggi melangit...
Kalau korang perasaan tiap N3 aku mesti de yang aku merungut pasal tak cukup tido....
sebenarnya aku nie cukup tido ke...
tak cukup tido ker aku tetap ...
aku tetap mengantuk...
pantang di beri peluang...
aku pasti akan tido...
lagi kalau de yang baik hati nak surungkan bantal....
alangkah nikmatnya dunia ku ini.....
Xtvt aku malam tadi...
agak sikit memenatkan...
sebab melayan Bufday gurl berRNB...
sebenarnya benda ni aku dan rakan2 da plan dari petang semalam...
nak selebrate bufdayGurl .......
di luar pengetahuan dye la...
tapi 50% jea...
takut bufday gurl tak dapat datang...
yeala dye kn VIP
susah nak kua sama...
ajak punya ajak akhirnya bufday gurl bagi jawapan...
nak join kami g Holulu Aloha....
kelam kelibut kami di buatnya...
g cari kek...

Ni la kek nya cantik tak??

Act aku janji ngan kawan2 kul 10.30...
tapi keadaan yang buat aku jadi kelam kabut...
tpaksala aku datang agak lewat sikit....
sorry sangat2.,..
time odw tu aku takut gak tah2...
bufday gurl sampai awal dari aku...
kek da la kat aku...
da tak jadi suprise la kan...

nasib baik la bufday gurl de candle light dinner...
so kire nya aku tak la lambat sangat...
sempat gak la aku berdansa kat dalam tu....

Jom2 la kite layan pic jea...
sorry la ekk malam tadi aku tak bawa camera...
so kena la tumpang camera orang lain...
so aku upload pic ni pun bik dari blog bufday gurl...
opssssssssss
aku bik dengan de keizinan yea...
tak baik curi2...
mari kite layankannnnnnnnnnnnnnn


Nampakkan aku memang sayangkan camera...
di mane camera berada di situ la aku kan de...



Time suap menyuap tapi nape pic aku xjelas...
ni mesti tengah pose kat g 1 camera tu...

Ni la antara yang sudi datang...
ramai lagi sebenarnya tapi takkan nak tunjuk semua2 kot...
kata pun aku bik orang nyer pic...

No comments: