Daisypath Anniversary tickers

Thursday, July 09, 2009

Si Kaki Sapu!!

hari ni aku nak share 1 citer menarik...
yang sangat menarik...
menarik dan tertarik....
korang kena baca...
untuk di jadikan pengalaman dan tauladan...

lagi2 aku yang sedang mengantuk so...
nak ilangkan ngantukku ini...
aku kena la buat blog....
Ni takde kena mengena ngan yang hidup...
mahu pun yang da meninggal dunia....
sape yang terasa tu...
sendiri mau ingat...

ni kisah tentang orang yang suka sapu keliling....
a.k.a kikis orang ko...
lebih kureng la....
opsssssssssss...

camner nak mulakan ekkkk...
kalau aku pembuat novel mesti tak laku kan....
okey2 aku start citer aku ni k....
de seorang Perempuan...
yang pernah bercinta dengan 3jejaka...
mukanya boleh tahan la....
walaupun ramai yang cakap kureng cantik ...
dye tetap rasa diri dye jea yang tercantik dan menarik....

satu hari dye mula....
nak menjalinkan bibit cinta ngan jejaka A yang agak tapan...
Biasa la masa bcinta semuanya indah...
lubang idung kembang pun cantik gak...
kentot busuk pun dorang kata wangi....
so si Perempuan nie mulakan 1 stategik....
act perempuan ni agak mata $
kuar kan ayat2 manis...
ayat-ayat cinta...
mula2 tak nampak mane keburukan perempuan tu......
tapi bila da bsama...
smua terbongkar...
yang wangi pun jadi busuk...
dari 1 stategi sampai 1 stategi...
wanita tu da mula suh si jejaka mengikut kehendak hatinya...
mula2 minta sewa umah..
tolong bayarkan deposite...
konon nak duk sdiri...
kemudian minta set bilik tido...
pastu ke set ruang tamu...
sampai la set ruang dapur...
yang penting dorang pernah duk serumah...


mungkin pada yang membaca nampak kbodohan si jejaka tu tapi...
percayala sebab sayang sgalanya tak nampak......
The end de story mungkin dorang takde jodoh...
so barang2 keperluan dalam umah tu jadi hak milik perempuan tu...
dan jangan fikir jejaka itu akan bodoh sekali lagi...
dari nasihat kawan2...
yang simpati ngan nasib jejaka itu suh si jejaka itu bik sgala2nya...
kalau tak nak pakai skali pun...
jual la ngan harga yang murah...
bagi si perempuan tu terbaring menyiarap....

berapa bulan selepas itu....
perempuan itu bertemu jodoh ngan jejaka dari seberang..
kiranya orang berada dari jejaka petama..
dye mulakan stateginya...
tapi pe yang nak di kikisnya sebab semua dalam keperluan umah da de...
opsss...
mungkin segi bergaya....
dan memang di takdirkan si jejaka ke2 tak dapat nak ikut citerasa perempuan itu...
maka putusla hubungannya....

rasanya tak sampai sebulan perempuan itu mencari mangsanya yang berikut....
mula2 kena la tanam stategi yang baik...
tunjuk sgala kelembutan...
kematangan...
nak canang 1 dunia yang semua harta dalam umah tu milik dye...
tak pernah duk menyewa ngan mane2 bekas jejaka....
mula memburukan bekas2 jejaka lama....
untuk per??
simpati....
dan perhubungan dengan mangsa ke3 belum berakhir...
yang pastinya takkan lama...

tunggu citer selanjutnya...
aku tak bis baca citer yang agak sikit menarik ni....
nanti2 free aku buat N3 lagi....

p/s: kalau aku jadi salah seorg dari bekas jejaka perempuan tu...
rasa2nya per perlu aku buat??

No comments: