Daisypath Anniversary tickers

Friday, July 10, 2009

Rindu sama Kamu

aku da start rindukan seseorang...
lepas abah call aku semalam...
orang yang bila dekat ngan aku...
cam2 yang aku fikirkan...

sakit hati..
bengang..
menyampah pun de....
dengan perangainya yang aku tak suka....
tapi bila aku dapat tau orang tu nak g jauh dari aku...
perasaan aku jadi tak tentu...
comfirm aku akan terus rindukan dye...
rindukan gelagat dye...
rindukan kemalasan dye...
rindukan kedekutkan....



dye da mula nak g buat pratikal...
tempat tu tak la jauh sangat cuma...
aku mungkin akan jumpa dye brpa bulan sekali...
di mane??
Melaka...

sebelum nie kami pernah duk bjauhan...
tapi ever week aku sentiasa bersua dengannya...
tak dapat aku bayangkan dye duk seorang diri...
bjauhan ngan kami kat sini...
betapa sedihnya pagi raya dye takkan de bsama aku...
sapa nak salam aku nanti nanges2...
sebab buat salah ngan aku...



air mata akan mengalir bila terdengar lagu raya...
raya sendiri tanpa nya di sisi...
aduhaiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...........
kenapa mesti semua ni terjadi??
bukan lama mane pun cuma...
aku tak pernah rasa situasi begini....
bjauhan dengan adik nakal aku....

membuatkan aku lagi risau bila dye da mula sakit kepala...
sape nak urutkan palanya??
sape nak jaga dye time sakit..
sape nak jadi nurse dye...


mesti aku akan terus rindukan dye...
rindukan setiap kenangan kami...
Miss u sayang...
miss u so much....
jangan noty2...
jangan buat kerja berat2 annti jahitan tu terbuka balik,...
jangan lupa diri kat tempat orang...
sayang sama kamu selamanya....

status aku : sedih sebab rindukan dye..risaukan dye

No comments: