Saturday, August 08, 2009

Merindukanmu

Setiap kali aku tengok citer sekar..
hati aku semakin terusik bila dengar lagunya...
tak tahu kenapa..
walaupun lirik tu takde kena mengena ngan aku..
mungkin jalan cerita Sekar tu..
buat aku sangat terusik...
aku cuba fahami lirik lagu tu...


Saat aku tertawa diatas semua

Saat aku menangisi kesedihanku

Aku ingin engkau selalu ada

Aku ingin engkau aku kenang

Selama aku masih bisa bernafas

Masih sanggup berjalan kukan slalu memujamu

Meski ku tak tahu lagi engkau ada dimana

Dengarkanlah aku kumerindukanmu

Saat aku mencoba merubah segalanya

Saat aku meratapi kekalahanku

Aku ingin engkau selalu ada

Aku ingin engkau aku kenang

p/s : walaupun jiwang aku suka sangat lagu ni...korang pe peduli telinga aku so aku nye suka nak dengar lagu pe okey!!!

No comments: