Friday, August 07, 2009

Baby Sitter

hari aku kerja cam biasa..
cuma de sikit kelainan kerja aku hari ini...
aku kena jadi baby sitter..
nasib baikla aku de pengalaman...
aku banyak kerja nak buat so aku bukakan youtube....
melayan jea kerenah si kecik ni..
tapi kadang2 tu meleleh2 air mata walaupun duk diam...
sedih jea hati dye tapi sebab takde pilihan...
Mummy g cari duit...
so..
kena tinggalla ngan aku yang garang ni...
upsss...
anak orang aku tak la nak garang2...
sebaik2 nya aku melayan...
nahas beb klu jadi pe2 kat anak orang...
jangan cari pasal beb..
layan pic la ekk...



Ni pic2 aku ngan dye selepas dye bosan tengok cartoon...
aku pun duk la melayan bik pic...

Pas da tengok Youtube duk men gula...


Mencapak gula si abang lak g kutip..
penat sungguh melayan kerenah si kecik tu....

p/s : teasa cam dalam taska kanak2 lak aku sekarang ni...

No comments: