Thursday, August 27, 2009

N3 kali ni agak kasar

N3 aku kali ni agak sikit kasar...
bia pe orang nak cakap...
orang nak kata....
aku tak peduli...
pagi2 khamis da bagi aku marah...
buat aku kurang pahala jea bulan2 puasa ni...

kenapa la manusia sekarang nie makin tua makin bongong,
aku call sumone pagi2...
tapi da 33x kali baru nak angkat call aku...
bukan sekali dye buat camtu..
bukan ngan aku jea smua yang call dye mesti dapat tekanan...

tak angkat call aku takpe...
jawapan la Sms aku...
ni diam 1001 bahasa...
aku fikirkan da kojol ke kena H1N1...
sakit hati,marah bengang smua dye kat otak fikiran aku ni....

nak menopuase kot...
ikut suka la janji jangan susah kan idup aku...
memang aku kena hormat dye as a mak sebab usia dye da nak sama ngan ummi aku...
cuma kenapa perangai dye tak cam mak2 orang lain...
mungkin dulu aku ley sabar..
ley tahan tapi sekarang tidak lagi...
makin lama makin sakit jantung aku dapat...

pe perasaan dye pun aku tak tau...
tak fikir ke orang meluat..
menyampah...bukan sebab nie jea aku marah...
terlalu banyak sangat sebab dye buat bagi aku marah...
aduhaiiii...

I always pray

mudah2an aku tidak seperangai seperti dye...

jauhkanla perangai2 yang menyakitkan hati orang tu...

amin..

p/s : aku tengah marah sangat2

No comments: