Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, August 26, 2009

nafsu makan

diam2 kite da berpuasa 5hari...
alhamdulilah aku masih belum tinggal puasa lagi...
harap sangat dapat puasa penuh tahun ni...
walaupun hakikatnya aku sdiri tau aku tak dapat puasa penuh...
Sekejap je rase...
agak2nya la berat badan aku turun tak??
tapi aku rasa tak kot sebab bila time berbuka jea aku la yang paling banyak makan...
belum time sahur lagi...
mengantuk camner pun aku tetap akan makan banyak2...

Hari ni Bos aku takde...
g holiday kan sekarang cuti sekolah...
so aku fikirkan aku takde Bos maknenya takde la kerja...
sangkaan aku meleset...
sampai aku tak cukup tangan nak buat kerja...

kenapa yea tiap kali time bpuasa nafsu makan mesti yang bukan2...
nak kata de SETAN aku pasti bukan tu puncannya...
aku bila puasa jea smua makanan aku nampak sedap...
nampak tu nak beli..
nampak yang ni pun nak beli..
last2 semua tak temakan nanti...

Nafsu...nafsu..nafsu..

p/s : takde mood nak update tapi tengah bosan aku update jea

No comments: