Daisypath Anniversary tickers

Monday, August 17, 2009

Ramadhan Al-Mubarak datang kembali

Salam buat semua...
diam tak diam kite da smpai ke penghujung bulan syaaban...
tinggal berapa hari lagi kite umat islam akan terima kedatangan bulan baru...
bulan ramadhan...
bulan yang di wajibkan kite semua berpuasa...
so pada yang masih belum mengganti puasa de baiknya ganti la...
tinggal berapa hari lagi ni...

Setiap kali Ramadhan setiap kali hati ini berasa sangat bersyukur...
aPerkara yang lepas jangan dikenang......
Buang yang keruh ambil yang jernih.....
Itu perumpamaan yang selalu didengar...
Yang nyata, di Ramadhan ini aku masih memiliki kebahagiaan yang pernah hilang sementara....
Syukur alhamdulillah landasan ini terbina semula...
dan kuharapkan juga selaras dengan peredaran zaman...
aku bisa mengharungi perjalanan hidup ini walaupun selaju tren ERL agaknya..;-).
Harapan aku..
Pengajaran paling hebat aku rasakan semasa Ramadhan
Tapi membuatkan aku lebih menghargai apa yang aku ada di dunia ini....
Wajah-wajah yang kusayangi...
sahabat-sahabat yang kurindui bahkan semua!...
Sesungguhnya mmg ada cahaya di sebalik Ramadhan...
dan aku pernah merasanya...
Kepada semua hargailah mereka yang ada disekeliling kita..
Moga Ramadhan ini mendapat barakahNya!

No comments: