Daisypath Anniversary tickers

Monday, September 14, 2009

090909 punya cerita

090909
walaupun tarikh tu da berlalu terlalu lama..
aku tetap nak update..
sorry lambat mengupdate atas sebab2 kebizian ku di Office..

090909....
aku tak kerja Mc sebab2 yang aku tak dapat elakkan...
Mr.Jersidd pun join sama time tu...
so aku plan balik nak sambung tido...
act kami da Odw g kerja...
so dsebabkan de benda tak dapat d'elakkan kami bpatah balik...

memang dalam otak aku nak tidur...
tapi dsebabkan aku da mandi..
da klua...
segar sgala2nya...

so plan nak sambung tidur tak dapatla...

Petang aku kua berbuka kat lua...
malas nak masak sebab mood dalam umah aku tak okey lagi...
nak jadi orang yang pentingkan diri sendiri skarang ni...
bley tak??

Lepak ngan kawan2 aku...
kat Bidara Sunway...
kawan lama yang sangat lama...
hari 090909 peluang kami semua bkumpul...
selepas semua cuba tak merBizikan diri..
lama gile da xjumpa dorang...

sekali dapat jumpa 1001 gosip tkua...
rindukan saat2 aku ngan dorang dulu...
moh kite layan Pic..

Kami di Bidara

Tengok Mr.Jersidd malu2 nak tunjuk muka...

aku & rakan2...


My luv Friends

kami...


p/s : bila dapat bjumpa lagi??

No comments: