Daisypath Anniversary tickers

Monday, September 14, 2009

Our Anniversary 19Months

Pagi semua...
pagi yang indah dengan penuh kecerian...
tinggal berapa hari lagi kite nak braya...
aku still cam dulu..
sama sebab blum beli pe2 lagi persiapan raya...
melainkan da baju kurung yang da di tempah...

anyway hari ni Anniversary aku yang ke 19 bulan...

tahun ni tahun ke-2 kami puasa bersama...
beraya bersama...
harap sangat tahun depan dapat segalanya ber sama lagi...
aku terlalu sangat happy ngan life aku sekarang... MyEm0.Com
waaupun orang sekeliling masih de yang nak berKEPOCHI...

Pe2 pun aku just nak Mr.Jersidd tau..
yang aku Sayang sangat kat dye...
MyEm0.Com

An Anniversary is a time to celebrate the joys of today...
MyEm0.Com
The memories of yesterday and the hopes of tomorrow..
they had practically invented
"Happily ever after"

MyEm0.Com

No comments: