Daisypath Anniversary tickers

Monday, September 28, 2009

story raya ke-5

Kisah malam raya ke-5...
agak sikit kelakar+pilu di malam itu...
tak tau kenapa tiba2 je aku jadi seseorang yang sensitive...
bila baju kurung adik aku ummi yang gosokkan...
bila baju kurung aku kena gosok sendiri...

mungkin sebab baju aku susah nak gosok...
so bila aku mcuba tuk mgosok tapi tak bjaya..
marah+kecewa semua nya ada,...
mogok tak nak pkai baju raya sama ngan adik aku...
cari alasan sebab baju tu bkedut...

tapi bila ramai yang btanya kenapa...
dan mengapa....
aku tetiba jea menangis...
sebab trasa cam ummi aku lebih sayangkan adik aku...
padahal kasih sayang ummi sama jea...

air mata aku mengalir tak bhenti...
dari start mgosok smpai aku bsiap2 pakai baju tu...
last2 tak ley cover line 1 umah tau aku menangis sebab baju aku bkedut...
aku memang pantang bila baju aku bkedut...

puas dari abah...
ke ummi...
ke lil sis aku...
n my littel princess mmujuk2 aku...
air mata ni masih trus mengalir...
bila ummi da tolong gosokkan...
baru bhenti nanges...

hahahhahahaha...
nak minta di manja2 la tu kan....
bila keadaan da Ok...
aku jadi bahan gelak...
Hampeh!!!

p/s : mood raya masih ada lagi

No comments: