Thursday, September 17, 2009

Syawal Wish

Salam Semua :)

2hari lagi kita akan menyambut bulan yg paling ditunggu-tunggu oleh umat Islam...
Diulang, 2 hari lagi je beb...
Tak sabar dah nih!
Disebabkan aku eksaited terlebih...

aku nak wish korang semua..
Selamat Menyambut Syawal
buat semua umat Islam di seluruh dunia!

Sempena kedatangan bulan Mulia nih...
jom kita perbanyakkan sedekah & amal ibadah...
Tak mampu nak sedekah bebanyak...
sedekah senyum pun jadi lah...
besar pahalanya orang bersedekah nih...

Dari duk mengata hal2 orang...
dari cuba mengupdate kan otak dengan masalah2 orang...
baikla kite bsedekah...
pahala dapat dosa pun kurang...

Pastu zakat jangan lupa bayar yea...
Dah check berapa korang kena bayar tahun nih lum?
RM7 jea tuk selangor...
Bayaran berbeza setiap negeri ok...


Apa pun perancangan korang untuk bulan mulia nih...
sekali lagi aku ucapkan selamat menyambut hari raya...
untuk korang semua..

Maaf zahir batin...
andai ada tkasar bahasa..
terkutuk..
terngate...
halal kan makan dan minum yaaa


p/s : pada yang memandu berHATI-HATI dijalan raya...
Anda mampu mengubahnya!!

No comments: