Daisypath Anniversary tickers

Friday, October 02, 2009

bukan rezeki kami

mood nak update blog masih takde..
walaupun tlalu banyak kejadian yang terjadi skrang ni...
kalu ni semua citer yang sungguh menyedihkan aku...
30hb malam aku g selebrate burfday kawan aku...
happy sangat sebab plan kami menjadi..
so dsebabkan takde plan menarik kami mrancang nak g mlepak kat aloha...
keadaan jadi tegang bila burfday gurl hilang camera...
bapak gile da la banyak sangat pic2 aku kat dalam tu...
tak sempat upload pun...
so kami order air coke sorang 1 bila da ramai meja kami da takde air...
mane pergi??
sape ambil??
kalau bik kenapa semua skali...
hati makin panas...
bengang smua de...
tpaksa mpcepatkan diri balik umah...
dalam masa yang sama memang aku da mengantuk pun...
so malam tu memang rezeki kami hanya tuk makan KFC but banyak rezeki yang masih tak mnyebelahi kami...
balik dari melepak aku terus balik umah...
kononnya nak teman Mr.Jersidd makan sahur...
last2 kami ttido..
mungkin keletihan...
nasib baik kunci jam klu tak comfirm aku akan tlajak bangun...

No comments: