Daisypath Anniversary tickers

Monday, October 05, 2009

Open House+Salon

Last saturday aku pergi 4 open house...
cam tak cukup kaki nak bgerak...
tapi lebih ketara tak cukup perut nak isi makanan2 tu...
gile kekenyangan sangat2...
yang begitu menghampakan aku tak dapat bik pic time g open house...
takde 1 pun djadikan kenangan...

sabtu pas Mr.Jersidd bis kerja...
kami ke salon...
buat rambut....
adalah dalam 3jam kami bis kan masa di salon...






pas bis g salon balik umah salin baju...
bersiap2 nak ke destinasi yang pertama...
Taman tun Dr Ismail...
lepas makanan kami terus ke Klang...
konon2nya nak jumpa kawan2 lama...
last2 sorang pun tak datang lagi time aku sampai...
mane ley nak tunggu sebab aku de lagi 2umah..


destinasi seterusnya ke Jalan Klang lama...
Umah kawan rapat aku....
sempat gak aku merasa laksa yang tiap2 tahun aku tak pernah tinggalkan...
cuma kali ni aku tak rasa puas makan laksa tu...
yea la tpaksa mengejar masa...
so aku terpaksala beransur pulang...
dan meneruskan pejalanan ku ke sunway...
perut bagai dah nak pecah tapi bagi tak menghampakan semua2 kawan2 aku...
aku pergi juga ke sana....
settel semua kami bransur pulang
....

No comments: