Daisypath Anniversary tickers

Thursday, October 15, 2009

kegembiraan itu milik kami


Sejak dua menjak nie aku slalu sangat kua malam...
dan comfirm2 la aku balik lambat..
sok pagi nya tak larat bangun...
pala sakitla...
tak cukup tidur la...
dan cam kejadian pagi tadi....
kami terbangun lambat...
aduhai kelam kelibut kowt aku di buatnya....

semalam merupakan anniversary aku ngan Mr.Jersidd...
plan pertama just nak bawa Mr.Jersidd g makan2...
kononya aku la nak belanja...
last2 tak jadi sebab Mr.Jersidd nak masak Nasi Ayam...

Kul 10.30 Cik Farah ngan Mr.Ej nak bawa kami bjalan...
tujuan sebenar nak g tengok wayang...
tak nak la tengok area subang or sunway...
saje2 nak tukar citerasa...
so kami pun bertolak la ke One Utama...


Tayangan bermula kul 11.40...
kedatangan kami terlalu la awal...
Keadaan menjadi semakin boring...
jom2 Layan pic ekk...


Ni pic time baru pas parking..
tujuan sbenar nak bik num kat tiang tu...
takut2 la tlupa letak keta kat mane...
so aku bikla kesempatan tu skali...

tengok sendiri la citer pe kami layan malam tadi...
nampak tak??
okey2 tengokla yang bawa ni...

PAPADOM!!!


pic kami selepas beli tiket...

Time beratur nak beli makanan...

citer nya sungguh menarik...
mula2 banyak sangat kelakar...
ending aku sangat sedih...
yela sebab aku kan anak ABAH...
bayangkan situasi bila abah aku sanggup berkorban camtu....
dan aku di tempat miasara...
mesti abah aku kecewa kan...
sampai cik Farah mengeluarkan air mata...
tak lupa juga di turuti oleh Mr.Jersidd

Upsssssssssss Kawan2 jangan marah yea.....
aku tlepas cakap dalam blog ni la...
maaf kan saya menunggu gua...

pas da balik baru la kami jumpa benda alah ni sebesar dari yang tadi...
kena bik pic...jadikan kenangan kan...



p/s : kami tetap bsama walaupun ada kekecewaan antara kami...

1 comment:

aqeil lia said...

ehhh...ciput2!!WAH2 SDP NYER ckp hby yg menitis2 air mata,fitnah2 itu semua,x kan ku menagis sbb tgok PapaDom tuh...u tuh,dah bertasik seat tuh dok ngis jek....

**next time bwk tisu,lap sendiri!! :P