Daisypath Anniversary tickers

Friday, October 16, 2009

kuehteow sup nye Kes!!!

semalam plan aku nak makan kuehteow sup...
lama sangat tak makan makanan tu...
bila dapat tau Mr.Jersidd takde class malam tu...
bila da plan baik hati tiba2 rasa cam nak ajak kawan2...
upssssssssssss...
hanya kawan rapat n tdekat je aku jemput...

bukan sebab aku memilih kawan tapi belum masa nya tuk aku menjemput semua kenalan aku...
tunggu aku pindah umah baru...
insyallah house warming akan ada...
time tu baru la aku jemput semua yea...

smalam just makanan yang simple2 je...
segan la kalau ajak kawan2 yang len...

So aku just buat makan2 kecil2an je tu kawan2 tdekat...

takde sape2 pun yang special tuk malam tu tuk aku mjemputnya...
just for kawan tdekat n rapat...
tak ramai mane pun hanya 8 orang...

menu2 makanan semalam :
Kuehteow Sup
Ikan keli masak sambal
Ayam tumbuk..
Ulam2

walaupun menu aku agak ringkas tp aku happy sebab kawan2 aku tak memilih tuk makan...
dorang makan pe saje yang terhidang...
tiada 1 pun yang cerewet...
maaf pic aku tak dbenarkan ambil atas sebab2 tertentu...
aku taknak nanti de controlvesi...
lagi2 pada orang yang suka sangat mengupdate cerita orang lain...

lepak punyal lepak...
satu topic ke satu topic...
tak sedar masa blalu begitu pantas...
aku pasti kalau tak kerja arini comfirm2 dorang duk bcerita sampai pagi...
kul 3am semua bersurai...

1 kepuasan bagi aku...
bila pe yang terhidang itu yang dorang makan tanpa rasa segan silu....
berulang2 tambah makanan....
walaupun de antara kami yang baru kenal....
kemesraan antara kami nampak di situ...
hope aku dapat buat makan2 lagi....


p/s : best sbb semua tetamu pas makan basuh pinggan sendiri...
terima kasih pada yang sudi datang...

No comments: