Wednesday, November 25, 2009

angkara mimpi Mr.Jersidd

Plan semalam pas balik nak g Selayang...
di sebabkan badan aku masih dalam kepenatan...
smua yang di rancang tpaksa la di batalkan...
pas je makan aku bik port depan Tv...
konon nak lending jea... 
last2 aku tlelap...
seperti biasa la bila da kenyang smua kerja tak bjalan...


dari lepak depan Tv aku trus ke dalam bilik...
nak sambung tidur...
sedang lena aku di buai mimpi...
tiba2 kepala aku kena tumbuk...
aku terbangun gak n sempat gak la bfikir...
walaupun aku dalam  keadaan yang mamai...


rasa2nya dalam mimpi aku...
takde la kes bgado...
 cuma yang wujud dalam mimpi aku.... 
princess Qifah baru bangun tidur nak buang air kecil...
tapi...
kenapa kepala aku kena tumbuk...
belah kiri plak tu...
bahagian belakang...
nasib la kepala aku....
kalau kena tang mata comfirm2 arini aku Mc sbb mata lebam...


Da kena tumbuk takkan aku nak mdiamkan diri...
aku mjeritla kesakitan....
nasib baik aku tak melawan balik... 
rupa2nya Mr.Jersidd sedang mimpi blawan dengan hantu...
aduhaiii....
nak tunjuk hero pun janganla sampai aku yang jadi mangsanya...
ke dye mimpi aku yang hantu sebenarnya....
kejadian ni bukan sekali...
da banyak kali...
kena tendang...
kena siku...
smua aku da biasa bila kena ...


Kata orang tua2...
sebelum tidur kena basuh kaki...
kena baca bismillah..
kena mengucap...


sekarang aku baru tau yang Mr.Jersidd tak buat benda2 yang orang tua katakan...
sebab dye slalu sangat bmimpi yang bukan2...
kalau sekadar bmimpi...
tak kisah sangat tapi JANGAN sampai menyakitkan aku...
aku mula nak mengamuk2....

No comments: