Daisypath Anniversary tickers

Monday, November 23, 2009

Happy Birthday Shikin

actly entry nie aku da edit last friday..
tapi masa xde tuk aku mengpost kan..
meh layan citer ku yang tak pernah aku fikirkan idea tu...


aku baru jes pas balik dari lunch ngan klik2 kat tmpat kerja..
makanan nya no bad but service very slow...
aku makan kat Restaurant Pucuk Paku TTDI....
da lama gile aku tak makan besama2 dorang..
last day makan 1 day b4 my burfday...




so arini burfday klik aku so kami dapatla bkumpul sekali lagi...
makan bersama....
kali ni klik aku tuk memilih makanan...




tadi kul 11.45 aku tpaksa kua dulu dari klik2 aku coz nak anta kek...
klik aku da pesan tak mau kek2...
aku yea kan jea so atas bantuan uncle yang sudi bangun n anta aku g kedai tu...
thanx yea uncle...
nanti tolong niece lagi...

bila da settel makan kek pun la di kua kan ...
merah muka klik aku...
comfirm mesti dye marah sebab sediakan kek...
time bab2 nyanyi kami di larang nyanyi dye kuat sbab malu....

jom la kite duk melayan pic yeaa....


No comments: