Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, December 15, 2009

Blog ku da C.A.N.T.I.K

Mood : Ceria-ceria selalu

Act kali ni just nak ucapkan terima kasih banyak kat Intan sebab sudi menolong mencantikan blog aku...
bagi sis toturial nak buat blog ni lagi cantik...
korang yang da tengok blog aku ni apa comment??


walaupun hakikatnya aku tak pernah suka warna hijau...
tapi di sebabkan takde pilihan....
dan hanya corak ni yang menarik...
jadinya yang ni saje yang berjaya menarik perhatian aku...


Banyak lagi yang aku tak belajar lagi...
blajar slow2 la kan...
penin gak pala bila nak blajar2 nie..
silap hari bulan..
blog aku ni ley hilang tiba2...
parah da tu..


so kenala slow2...
window welcome aku pun da mula hilang...
kalau da de time korang buka tu...
maknenya aku da update skit2 la blog aku ni..


sekali lagi aku nak ucapkan terima kasih..
nanti datang keyelle sis blanja intan cis cake...
bukan rasuah ekkk..
tapi upah penat intan tuk mencantikkan blog sis...


4 comments:

11 said...

wah dah berubah wajah nampak??? bagus..bagus..anak murid yang cemerlang ni....

princessjersidd said...

thanx2...saje2 nk mcantik2kan blog

whitedaisy said...

blog kamu sgt cntik...:)

Prince&Princess shop said...

whitedaisy - thanx ekk..ni pun org ajrkn cr buat klu x...xkn mjdnya