Wednesday, December 02, 2009

Tension Dalam Jem!!

Bila datang je cuti umum yang panjang...
comfirm lebuh raya jem...
yang akan sakit jiwa, strees, bagi pemandu2 yang gunakan gear manual...
time tu baru terfikir kenapa tak beli kereta auto...
kalau tak comfirm tak sakit kaki kan.. 


Ahad selepas settel memetik buah2an..
kami pun beransur pulang...
kononnya nak elak dari jem...
rupa2nya sama je...
aku yang duk dalam kereta comfirm2 la da terlentok2...


Cian Mr.Jersidd kena drive sorang2...
nasib baik Mr.Jersidd beli Touch N Go...
kalau tak comfirm banyak tempat kena tempuhi jem...
tiap kali nak masuk tol mesti jem...



 Tempat ni la selalu sangat jem...
area Bentong sampai la ke Genting Sepah...
Jauhkan...

P/s : Nasib baik bukan aku yang bawa kereta klu tak mesti aku penat ...
         Ye la mane nak tekan clush & brek...
         Tangan nak masuk Gear..

No comments: