Daisypath Anniversary tickers

Sunday, January 24, 2010

aku yang kebosanan...

Hari : Sabtu 23 January 10

Hari ni aku tak kerja...
biasa la tiap sabtu yang aku rasa terpilih aku takkan ke office...
so di sebabkan aku tak g kerja...
aku kena join family aku ke melaka...


Seawal kul 4am dah bangun....
walaupun mata aku mengantuk lagi...
appoitment adik aku kul 8.30 pagi...
serius aku kebosanan...
menunggu itu 1 penyesaan...
da la takde hala tuju...
dengan keadaan yang sangat panas terik...
nasib baik aku hanya beselua pendek..
kalau tak comfirm aku takkan selesa...


dari bandar melaka...
ke dataran pahlawan...
kami melawat sebab nak habiskan masa sambil menanti adik aku...


settel semua singgah sebentar ke pantai klebang mnikmati makan tengahari...
menikmati asam pedas melaka...
dan juga air coconut shake....
odw balik...
seperti biasa aku akan melelapkan mata hingga di depan pintu pagar rumah...


No comments: