Daisypath Anniversary tickers

Thursday, January 21, 2010

Interview day

Hari aku memang dalam kebizian yang tak terkata...
sampai klik aku pesan arini ngan esok jangan nak sibuk2 update blog or facebook...
dan hakikatnya memang aku kebizian....
act esok ada sesi interview untuk branch2 synergy
tu name baru untuk company aku....
dulu name company aku lain...
sekarang da tukar name lain....


interview ni untuk mengisi kekosongan untuk 5 company...
  • old klang road...
  • sunwaymas..
  • kota damansara...
  • subang jaya...
  • taman tun dari ismail...
dan kekosongan yang ada....
  • co- ordinator - 5 kekosongan
  • account assistant- 5 kekosongan
  • Negotiotar- berapa ramai pun tak pe...


alhamdulilah segala nya da selesai..
aku da start call untuk appointment esok...
readykan borang2 untuk 15 orang....
bilik2 da siap kemas...
dan tunggu saje kehadiran dorang ni esok....


dan time aku type n3 ni....
aku da habis ker....
so sambil menunggu Mr.Jersidd aku buat la 1 n3...
dari membuang masa kan...





No comments: