Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, February 02, 2010

Cabutan Bertuah FREEBIES & CHEAPIES STORE.

Sejak akhir2 ni aku suka sangat join contest...
mane yang aku rasa senang aku join je..
asalkan semua tu tak menyusahkan aku...
dan kali ni aku join contest dari FREEBIES & CHEAPIES STORE.

Syarat2 peraduan...
# Jadi followers FREEBIES & CHEAPIES STORE. (done)
# Masukkan link FREEBIES & CHEAPIES STORE ke blog list anda selama cabutan bertuah ini berlangsung (dah abih nnt, bleh remove ye..)(Done)
# Tempohnya bermula dari 1 FEBRUARI 2010 hingga 14 FEBRUARI 2010.
# Tinggalkan url blog anda di SHOUT BOX (supaya mudah dikesan) atau bleh tinggalkan komen anda di sini....



1 comment:

Mimi Sharif said...

Syarat2 lain smua OK....
Cuma, belum nmpk gmbr kt icon FOLLOWERS...
maaf kalau sy terlepas pandang...