Daisypath Anniversary tickers

Monday, February 01, 2010

Cuti tanpa Xtvt

Cuti 3ari pada aku takde apa2 makne..
sabtu aku kerja...
kawan2 duk sinuk berkerja(OT)
de yang balik kampung...
so tinggala aku ngan Mr.Jersidd...
sabtu malam plan duk rumah je sbb jumaat malam aku da kureng tidur...
tup2 kul 9.30 de orang datang umah...
gagahkan diri melayan kawan2...
walaupun mata aku hanya mampu tbuka 30% je...
layan TV ngan main card...

makin lama makin bosan...
plan ke sana ke sini semua tak kena citerasa aku...
yea citerasa aku time tu nak tidur...
last2 plan ke St7...
lebih kurang kul 1.30 sampai la kesana..

duk melepak..
main pool akhirnya kul 5pagi br beransur pulang...
plan sok pagi nak ke Pasar tani shah alam nampaknya terpaksala di batalkan...

semalam juga hari sangat bsejarah pada aku..
mungkin?? itu takdir aku...
apa dye???
isssssssssss... bia la rahsia...
sekarang apa yang aku rasa...
nak duduk aku dalam kesekitan...
kepala bdenyut2...
nak baring pun aku rasa begitu terseksa...
badan semua sakit2 dan akhirnya aku demam...

nasib baik mood monday arini aku tak kerja..
cuti am untuk wilayah pesekutuan sahaja...
dapat gak rest kan badan ni..
dan arini da 2ari aku tak makan nasi...
nak mengunyah makanan pun aku tak terlarat...

last yea aku kena gak benda yang sama...
18 feb 2009...
dan smalam aku kena lagi 31 january 2010..
setahun sekali kot aku akan terkena camtu..
mungkin takdir ku...
apa yang mampu aku buat...
hanya terus bsabar...
dan bsabar...



No comments: