Daisypath Anniversary tickers

Monday, February 01, 2010

Friendship Contest

Bangun2 tidur je aku terus on9 blog...
saje2 tetiba je aku kerinduan kat blog ni...
dari 1 blog ke 1 blog aku terjah...
last2 aku ternampak contest FRIENDSHIP CONTEST..
Cara sangat senang so aku just mencuba nasib...

sejak dua menjak ni tak tahu la kenapa aku suka sangat mane2 contest yang aku rasa senang untuk aku join...
so sekarang aku nak join contest FRIENDSHIP ni...



Aku pilih pic ni atas sebab aku rindukan saat2 ni...
rindukan gelak tawa kalian...
so pic aku jadikan contest...
harap2 aku menang la yea...


4 comments:

nabilah_2908 said...

hye...nabilah dtg singgah... :)

wish u best of luck...moga2 menang dlm contest ni.. :)

Prince&Princess shop said...

nabila" thanx yaa...

ABIL said...

haaa...bagus..nnt de rezeki menang kita wat lagi moment gitu...okeh b?

princessjersidd said...

abil" ok je klu ley la nk buat moment cmtukan...