Daisypath Anniversary tickers

Monday, March 22, 2010

2nd Putrajaya International Hot Air Balloon Fiesta 2010

Last Saturday....
pas balik kerja aku terus ke klang...
ingatkan balik takde plan ley la brehat2...
rupa2 ada lak yang mengajak aku ke Putrajaya...
tengok 2nd Putrajaya International Hot Air Balloon Fiesta 2010

Gile kentang....
agak teruja sebab nak sangat naik belon tu..
last naik time aku sekolah rendah...
time tu de kat padang Sultan Sulaiman...
agak gayat skit la time tu dan tak tau bab2 bik pic ni..
bila da datang putrajaya...
cam2 dalam otak ni aku Fikir...

nak pose camner...
nak shoot pic dari atas tengok bawah...
tapi sayang...
1000x sayang...
impian tak selalu nya janjikan kenyataan...

aku sampai agak petang...
so tiket da habis di jual...
da sessi menjual tiket hanya ada pada 7.30pagi...
dan 5.30 petang...
orang punya la ramai...
panas, bpeluh semua nya ada...
tiket di jual 1 sessi 700 keping dan tak sampai 15mins...
unik kan...
dan orang yang paling rugi adala aku sebab tak dapat naik belon tu...
so aku just dapat snap pic dari bawah ke atas...


p/s : geram je hati aku dapat naik ni semua...
act banyak lagi pic aku snap tapi tak larat nak upload la...
dan tak semua belon2 ni kite boleh naik

No comments: