Daisypath Anniversary tickers

Friday, April 30, 2010

Say Good Bye "Synergy International Realtors Sdn Bhd "

Hari : Jumaat
Tarikh : 30 April 2010

Lagi 3 hari genap 1tahun aku bkerja dekat sini...
Bermacam2 dugaan rintangan yang aku hadapi semasa bkerja...
dulu sebelum tubuh nya nama untuk gabungan 5 branch...
aku berkerja dengan name company Parkview Properties..

sebuah company yang berurusan mengenai harta tanah..
sewa beli rumah2...
kerja yang sangat menarik..

Happy gile sebab aku de 1 bos...
dan aku kena ikut 1 ragam sahaja...
sekarang bila start tahun 2010 Parkview lupus dari ingatan semua...
dan telah di tukar name gabungkan kepada 5 branch yang lain...
iaitu "SYNERGY INTERNATIONAL REALTORS SDN BHD"


Pada mula nya keadaan sedikit terkawal...
lama2 kawalan aku tak bjaya bila negotiator makin bertambah...
Bukan setakat maki hamun...
lebih dari tu aku hadapinya...
hanya allah yang tahu bila aku hadapi keadaan begitu setiap hari...

Hati da mula berubah...
mula mencari pekerjaan yang sesuai..
dan alhamdulilah...
dengan tarikh 30 April aku berakhir bekerja di Synergy...
memang keadaan aku agak sikit sedih...
sebab tpaksa tinggalkan klik2 yang sangat baik bagi aku...
yang sanggup membantu aku dalam semua hal...

dan demi masa depan aku kena teruskan melangkah untuk kerja yang lebih baik...
semoga jalan yang aku pilih ini lebih baik dari sebelum ini.


No comments: