Daisypath Anniversary tickers

Sunday, May 09, 2010

Card Mother's day from Princess Qifah


  • Who is the best Mom in the land?
  • Happy Mother'S Day "Puteri"
  • The Mom who is holding this card in her hand
  • I love you mom "Puteri"

Last Friday lepas aku sampai je umah klang lebih kureng dalam kul 8lebih...
di sebab kan kepenatan dan kesesakkan dalam tren 
aku terduduk di ruang tamu....
sedang menikmati kelegaan kaki yang lenguh...
tetiba my princess datang bawa kad yang di colour sendiri
dan wish "Happy Mother's Day Mama" 
Baby Love u....
so sweet...
rasanya hilang segala kepenatan aku tadi...
dan yang paling klakar aku tak cakap pun terima kasih coz aku tergamam...

Tahun ni tahun pertama aku dapat card dari princess...
terasa sangat2 diri ini di hargai...
BTW my princess Qifah...
Mama Alwies love u!!!
Thank A lot for your card...

p/s : qifah suh simpan kad kat Office... -:)


2 comments: