Daisypath Anniversary tickers

Saturday, June 19, 2010

Maaf!! tiada masa untuk mengupdate B.L.O.G

Atas kesibukkan di tempat kerja membuat aku tak cukup masa nak mengupdate blog2 ni...
dulu di tempat kerja lama aku sentiasa free...
masa untuk update sentiasa ada...
but now aku hanya mampu tengok laptop tu sentisa di tutup...
kalau blog ni da bsawang gara2 kesibuka aku....
apa plak terjadi pada Facebook ku??
buka Facebook pun seminggu sekali...

Kerja tempat baru semua jadi lain...
masuk awal...
pulang agak awal dari biasa...
bersyukur aku tak tempuhi kesesakan lalu lintas...
cuma aku masih tak dapat nak handle kerja2 di office dengan cepat...
kata pun aku masih dalam tranningkan...

mane nak arahkan pekerja tekniksion pergi site...
mane nak failing letter2 yang kena di failing...
mane nak kejar masa untuk ingatkan bos program2 untuk hariannya...
mane nak ambil complain customer...
mane nak buat I.S.O...
semua tu membuatkan aku tak cukup tangan....
masa berlalu di tempat kerja sangat la cepat...

kadang2 aku nak bersarapan tak cukup masa...
pe tah lagi kalau nak ke tandas....
hilang je aku tak pasal2 kena pacging....
dan comfirm2 1 office tau aku takde kat tempat aku...

pernah 1 hari tu aku terpaksa turun padang sebab de benda yang tak dapat di settelkan...
dalam keadaan panas terik...
aku kena g tengok benda yang rosak tu...
tapi aku kena cuba membiasaikan keadaan begitu...

bia ku abaikan Facebook...
ku abaikan blog untuk sementara waktu...
dan yang paling penting sekarang aku mengharapkan kerjayaan dalam bidang aku tempuhi sekarang...
semoga apa yang aku lakukan di redhai dan di berkati...
bia bsusah dahulu semoga aku mendapat kesenangan di masa akan datang...

orang kata kalau di beri gaji banyak...
keistimewaan yang banyak dalam 1 company...
maka banyakala tugasan yang akan di sandang...

semoga aku kekal hadapi jalan kehidupan begini....

No comments: