Daisypath Anniversary tickers

Saturday, June 19, 2010

Apakah kejutan itu???

19 June 2010...

Hari Mr.Jersidd nak bawa aku kat suatu tempat...
kononnya nak plan makan malam bcahayakan lilin2...
di mane aku masih berteka teki...
tempat di rahsia kan...
segala activiti malam ni di rahsiakan..
aku tak tahu...
walaupun aku bertanya berkali2...
bdebar2 aku di buatnya...

plan untuk esok pun ada juga...
di beri juga teka-teki
penin nak menjawap...
dan aku redha untuk ikuti segala perjalanan yang di rancangkan oleh Mr.Jersidd
walaupun....
seram sejuk kalau dalam masa 2hari dapat kejutan...

sok pagi g wedding kat manjalara ngan familyku...
tenangkan hati seketika bila bsama insan tersayang walaupun hanya untuk seketika....
pastu jumpa Mr.Jersidd kat damansara...
the next plan aku tak tahu....

apa pun plan dan kejutannya akan ku update a.s.a.p...

P/s : tak sabar untuk menantikan kejutan itu walaupun hati bdebar2

1 comment:

ezloveycraft said...

hye
ni ezy
owner ezloveycraft
nak keychain italy n brazil ea?
y ade stock juz italy je
brazil xde lagi
so how?
kalo nak brazil tu.
rm2.50(keychain)+rm3(pos express)
#but kalo nak pos biasa free je

;)