Daisypath Anniversary tickers

Friday, October 08, 2010

Masa yang ada ku abadikan bsamanya

Sejak dari raya penuh sangat xtvt rumah terbuka...
makan sana..
makan sini...
dan penyakit yang slalu datang pada musim raya ni
mestala penyakit "Cirit Birit"
alhamdulilah..
aku masih sihat dan segar dari penyakit2 tu...

Kebelakang nie aku sangat busy..
banyak habiskan masa balik Klang jumpa buat hati tcinta...
pantang di beri peluang..
pantang de yang sudi anta aku g kerja..
comfirm2 la aku akan balik klang...
terasa sangat terhibur bila melihat gelagat buah hati di depan mata...
terasa sangat aku telah lama mengabaikan dye...

Pengalaman banyak sangat mengajar aku jadi lebih dewasa...
alhamdulilah masih belum terlambat untuk aku bersamanya...
ruang2 untuk menghabiskan masa untuk membaca blog2 kawan2 memang takde masa...
masa terluang aku habiskan melayan kerenah dye..
buat blog pun kadang2 petah lagi menyinggahkan diri ke blog orang lain...
tunggu yea...
aku free nanti aku terjah masuk blog2 korang k
akan ku klik Nuff korang yea..

 

No comments: