Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, October 13, 2010

Penat

Sejak dua menjak ni aku akui aku agak sikit meroyan...
tah kenapa aku tidak pasti...
adakah aku jenis cepat melatah??
mungkin!!!
bila hati aku setiasa di sakiti..

Aku happy ngan life sekarang...
happy masih ada kawan2..
walaupun dulu kami tak pernah sefahaman...
alhamdulilah mereka masih ada bsama aku lagi..

Aku bersyukur kerana masih yang sayangkan aku..
masih ada anak yang sangat comey dan cerdik...
masih ada ummi n abah yang sangat memahami...
masih ada adik yang sangat nakal dan degil...

Tapi meroyan aku bukan pada mereka2 ini..
meroyan aku pada insan yang aku rasa aku da mula sayangkan nya...
walaupun aku tahu puncanya bukan dari dirinya...
andai aku di tempatnya mungkin aku akan buat benda yang sama..
untuk menjaga banyak hati memang sukar..
walaupun kadang2 terpaksa makan hati sendiri...

Paling aku rasa sangat sakit hati bila keadaan yang mengkusutkan datang..
bila kena bertentangan dengan orang yang sangat tiada kematangan..
buat ikut perasaan..
tuduh melulu tanpa sepadan...
dan mengaitkan aku dalam keadaan yang tak sepatutnya...

Delete aku dari FB mungkin jalan terbaik untuk dirinya..
tapi kenapa perlu menterjah profile aku melalui FB orang lain...
cuba buka fikiran dengan cara yang matang..
dan setiap wall aku di salah ertikan..
mencari punca pgadohan...
Bosan.. bosan...
aku rimas dengan keadaan sbegini...

Jalan senang just add aku as a friends kalau nak tahu sangat pe xtvt aku..
pe yang tsurat dan tsirat dalam FB aku...
bukan dengan menterjah aku dari profile orang lain...
Insyallah selagi aku masih mampu bsabar aku akan cuba terus bsabar...

P palang S : wutever is i tahu sape i di hati u..

No comments: