Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, October 12, 2010

Tarikh Keramat 10-10-2010

10-10-10 tarikh cantik untuk di ingati...
Kalau bley semua orang nak buat tarikh ni tarikh keramat dalam hidup...
begitu juga aku...
tapi mungkin belum bpihak pada aku...

kite hanya ada 2 tahun lagi untuk di jadikan tarikh keramat...
 11-11-11 n 12-12-12
lepas tu da takde 13-13-13 kan...

So kejadian yang banyak sangat berlaku pada 10-10-10
Ada yang mlangsungkan perkahwinan...
seramai 98 orang melangsungkan perkahwinan...

Bus express berlanggar...
seramai 12 orang terbunuh...
sayu hati ngan kejadian yang melinpah...
al-fathiha untuk mereka...
-Amin-

dan yang paling terkejut bila Restaurant kawan aku meletop...
Punca kejadian tak dapat di ramalkan....

Plan pertama aku nak g kenduri kahwen kawan aku punya kawan (berapa banyak kawan la)...
Menunggu yang lain2 depan restaurant...

Tiba-Tiba...
tarikh keramat untuk Castell Restaurant...
Bila dapat tahu yang Castell meletop selepsa 20minins kami bertolak...
so tujuan utama nak g kenduri tpaksa di batalkan dan bpatah balik ke Restaurant...

melihat punca kejadian...
keadaan begitu teruk...
banyak sangat kerugian...
dan tahniah kepada
pihak bomba yang sangat pantas
membasmi kebakaran...

Bahagian yang meletop...
punca letopan masih di cari...
syukur sangat sebab time kejadian takde sape2 yang tengah berkerja...
kalau tidak mesti de yang tergadai nyawa dan urusan mengenal pasti mayat pasti belaku..


P palang S : Terasa di di sayangi :P

No comments: