Daisypath Anniversary tickers

Monday, November 01, 2010

MuNgKiRi JaNjI LaGi kAn!!!! pErRrrRrRr..S.u.K,.a

Benci....Benci... benci....
Bila manusia da mula memungkiri janji....
yea!!! saya akui setiap manusia tak lari dari membuat kesilapan...
tapi kenapa mesti ulangi kesilapan yang sama???
janji tak buat lagi...
tak akan... ULANGI lagi...
ampun..maaf..semua da keluar dari mulut kamu!!!
lastly...
kamu buat lagi...
buat benda yang sama...
benda yang saya tak suka...

WTF!!! 
ingat saya takde perasaan??
sekurang2nya bagitahu saya apa yang terjadi...
bagitahu saya yang kamu tak nak di ganggu buat seketika...
atau untuk selamanya....
saya da bersedia...
saya kena bersedia....

kenapa kejam sangat kamu seksa saya begini...
just cakap pe yang kamu rasa...
dari saya terus di seksa...

pernah ke saya tak faham apa yang kamu cuba terangkan....
tak faham situasi kamu sekarang?? pernah ke??
saya cuba faham kamu walaupun saya yang banyak makan hati....
walaupun itu bukan saya...
saya kena buat itu semua sebab kamu je tahu kenapa!!!

segala alasan saya masih ada dengan kamu...
hanya kamu je yang tahu...
kenapa... dan mengapa...

Sampai bila yea saya kena terus makan hati ngan cara kamu??
suka yea tengok saya makan hati sebab kamu??
happy??
Puas??
bangga??
sebab kamu berjaya buat saya sakit hati n makan hati ngan sikap kamu???

P palang S : Tunggu segala penjelasan

No comments: