Daisypath Anniversary tickers

Thursday, January 27, 2011

Demi Belangkas

 Pernah makan belangkas???
pe rasa yea??
sedapkan...
act saya tak pernah pun teringin atau punyai niat untuk makan belangkas...
tah camner tiba-tiba perasaan nak merasa isi belangkas dan telur belangkas datang dalam otak pemikiran saya...
mungkin gara-gara Muchit yang selalu sangat sebut...
" belangkas sedap tau"
lagi-lagi telur belangkas masak sambal..
kalau da selalu dengar confirm-confirm la keinginan tu ada...
nasib baikla saya ada kawan yang tahu mane nak mencari belangkas tu...
harapkan saya...
nak g pantai cari belangkas tu...
rasanya tahun 2012 pun saya tak yakin saya dapat jumpa...
alamat kempunan la saya...

belangkas harga agak skit mahal...
tapi untuk merasa saya sanggup...
selalunye belangkas nie di jual ikut timbang...
tapi saya dapat 2 ekor belangkas dengan harga rm30.


terpaksa terbalikan badan takut belangkas berjalan-jalan...

Jangan rasa tertipu...
belangkas ini masih hidup..
untuk snap pic bahagian depan...
saya sanggup pusing seketika...

  
2 belangkas...
kata pun belangkas kan mesti la 2
but saya tak tahu yang mane jantan dan betina...


di sebabkan keinginan untuk merasa...
saya cuba mencarinya...
upsss... 
bukan saya yang turun ke pantai...
order je dari kawan...

alhamdulilah mungkin ada rezeki saya untuk merasa...

  
 Setelah di rebus...
operasi mengambil isi dan telur belangkas.

 isi belangkas...
rasanya boleh tahan but...



tak sedap telur belangkas...
masih teringat kelazatan memakan telur nya....



No comments: