Daisypath Anniversary tickers

Thursday, January 27, 2011

Birthday MuChIt

Mungkin agak sangat terlewat....
mungkin juga tiada ayat-ayat pujangga dari saya...
yang ada cuma perasaan gembira...
bila saya orang pertama wish kamu...
walaupun tak seberapa dan tak sehebat dulu...
yang pasti saya tahu kamu gembira...


17January2011

Saya beli sepotong kek dan sebatang lilin...
ambil muchit kat tempat kerja...
tepat kul 12 (17 january) kami berada dalam kereta...
so bermakna muchit kena tiup kek dalam kereta...
berhenti seketika di tepi jalan...

17January2011
muchit birthday...
request dari muchit yang saya kena sediakan kek buatan sendiri...
walaupun hakikatnya saya tak pandai but im try my best...
akhirnya saya berjaya...
thanx pada guru yang sudi mengajar...

ini hasil yang saya belajar dari kawan sekolah saya....

nasib saya sangat baik sebab setiap pergerakan saya muchit tak pernah pertikaikan...
as long muchit tahu di mane saya...

nampak sangat senang...
hakikat hanya allah yang tahu...
memakan masa lebih kurang 6-7jam..

bila siap perasaan gembira...
sebab saya berjaya belajar dan buat kek sendiri untuk muchit..
insyallah apa yang saya belajar ni akan saya pertik kan.. 

18January 
Subak Restaurant

saya tak buat apa-apa suprise pun..
cuma saya ajak muchit keluar makan malam...
dan yang paling penting muchit tak tahu akan kehadiran kek tersebut...
siang tu kek telah sampai ke subak lebih awal...











hanya ni yang termampu untuk saya berikan....
sebab saya tahu muchit sangat suka barang-barang QUIKSILVER.
bia tak cantik di mata orang tapi saya yakin ianya cantik di mata muchit.


No comments: