Daisypath Anniversary tickers

Monday, January 03, 2011

Simple But Nice!!

Salam all...
Act cerita tahun baru tak habis lagi...
banyak sangat2 saya nak share...
but sekarang nie kesibukan saya ngan target2 saya untuk tahun 2011...
  • salah 1 cerita di mane saya sambut tahun baru untuk 2011...
  • operasi mengemas rumah bersama muchit dari bawa sampai ke tingkat atas.
  • bila saya rasa saya "DI TIPU"  
  • My Princess masuk sekolah kembali 
  
tapi di sebabkan saya tak sempat2 nak upload pic terbaru so...
tunggu je la kedatangan cerita 2011 saya..

Macam yang saya ceritakan sebelum nie...
walaupun singkat tapi saya rasa ia cukup di fahami...

 saya suka sangat...
buka tak pernah merasai tapi saya rasa sangat kelainan untuk yang kali ini...
sebab suka tiap saat kalau boleh nak belek2 je benda nie...
tapi cam saya cakapkan saya busy sangat2...

Thanx Muchit

No comments: