Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, February 22, 2011

14 FeBrUaRy 2011


Mungkin tarikh ni dulu sangat2 bermakna untuk saya. 
Tapi itu dulu tahun2 yang tak akan datang lagi. 
Di sebabkan muchit pun punyai tarikh keramat pada 14 February maka kami buat 1 keputusan 
“ NO CELEBRATION FOR VALENTINES”
Memang orang cakap tak elok kite umat islam sambut valentines but itu hak individu bagi saya 
"orang melayu sendiri tonggang arak nie kan pula valentines"
So di sebabkan saya tak sambut valentines maka tiada apa2 yang saya harapkan…
Mood seperti biasa tiada yang mengganggu fikiran..
Tiba2 fon office berbunyi
Puteri de orang nak jumpa kat bawah!! 
Sampai bawah tiba2 nampak banyak sangat jambangan bunga mawar. 
Tak tfikir apa2 sebab saya tak sambut valentines dan takde yang special yang saya nantikan..
24 kuntum bunga mawar merah yang di anta scara berasingan dan tiada penama!!
Perrr bunga untuk saya?? 


Sape bagi?? 
Ohh tidak yang pasti bukan dari muchit sebab saya tahu muchit saya tahu bunga apa kegemaran saya. 
Dan saya da tanyakan kat muchit jawapannya seperti yang saya sangkakan
Saya menerima dengan niat baik walaupun 1001 pertanyaan sebab tak smua orang tahu di mane saya bkerja skrang.
Dan bunga tu saya tinggalkan di atas meja dan tak saya bawa balik walaupun skuntum.
Pada yang sudi memberi saya ucapkan bebanyak terima kasih… 

No comments: